הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

מטרת הקורס

הכשרה מקיפה בשיווק ופרסום דיגיטלי המשלבת ידע עדכני והתנסות מעשית, סדנאות תרגול ופרויקט גמר. הכנה למבחני הסמכה בינלאומיים של Google Partners

מסגרת הקורס

152 שעות לימוד אקדמיות, 38 מפגשים.

מתכונת הלימודים

ימי א', בין השעות 17:00-20:15

אודות הקורס

אנו חיים בעידן דיגיטלי, עמוס בפלטפורמות מגוונות, בעלות עוצמה והשפעה מדהימה על השוק הצרכני.
גם הפרסום והשיווק העסקי פועלים כיום בעיקר ברשת –שם נמצא רוב הקהל, שם הוא מקבל את המידע ומחליט
את ההחלטות הצרכניות שלו. היום כמעט לכל העסקים והחברות יש נוכחות ופעילות במדיות החברתיות, מתוך הבנה
כי רק כך יוכלו להגיע למקסימום קהלים, להעביר מסרים שיווקיים בצורה מדויקת, להתאים את המסר ללקוח הנכון ובזמן הנכון ולמדוד את התוצאות בצורה אפקטיבית!

בתכנית הכשרה מקצועית ומקיפה, תוכשרו להיות מומחים בשיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתיות.
במהלך הקורס תקבלו ידע עדכני וכלים יישומיים, שיאפשרו לכם להבין את עולם הדיגיטל, לשלוט בערוצי השיווק והפרסום המרכזיים והאפקטיביים בשוק, ולקדם את עצמכם ואת העסק שלכם.

 

בסיום הקורס תוכלו להשתלב בתחומים הבאים:

מנהלי שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים דיגיטליים, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי PPC, מנהלי Afiiliate, מנהלי E-Commerce, מנהלי לקוחות דיגיטל, מנהלי תוכן, מנהלי מרקום (Marcom) – תקשורת שיווקית, מנהלי עמודי פייסבוק ועוד.

מיתרונות הקורס:

  • הכנה ל 2 מבחני הסמכה בינלאומיים שלGoogle Partners  – המקנים יתרון עצום בשוק העבודה!
  • כיתה קטנה המאפשרת ליווי ויחס אישי לכל סטודנט.
  • מרצים מצוינים – מהמובילים בעולמות השיווק והפרסום הדיגיטלי בארץ!
  • לימודים מעשיים  – תירגולים מעשיים בכל שיעור, התנסות בהקמת קמפיינים והכנת פרויקט גמר.
  • הנחייה אישית בפרויקט גמר מעשי – המקנה ידע, ניסיון והתנסות לקראת היציאה לשוק העבודה.
  • קבלת שובר פרסום בסך 300 ש"ח לפרסום התחלתי בגוגל
  • הכנה ל 2 מבחני הסמכה בינלאומיים של Google Partners  – מקנה יתרון עצום בשוק העבודה!
  • הלימודים מתקיימים בכיתת מחשבים – אין צורך להביא לפטופ מהבית.
  • קמפוס יפהפה על הכנרת, תחבורה ציבורית נוחה וחניה חינם.

בין נושאי הלימוד:

  • מבוא לשיווק אונליין, מונחי יסוד, קהלי יעד, יתרונות שיווקיים, מחקר מתחרים.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית, הכנת תכנית שיווק דיגיטלית מצליחה.
  • זיהוי טרנדים ומגמות, התנסות עם כלי מחקר ועוד.
  • קופירייטינג, קריאייטיב וכתיבה שיווקית – איך עושים את זה נכון!
  • בנייה והקמה של נכסים דיגיטליים – אתרים, דפי נחיתה ועוד.
  • עקרונות ה UI/UX – ממשק וחווית משתמש.
  • גוגל: הקמת קמפיין והסמכה מקצועית למערכת הפרסום של גוגל Google Ads.
  • פרסום במנוע החיפוש הגדול בעולם, מחקר מילות מפתח, הקמת קמפיין וקבוצות מודעות Google ads, שיטת הדירוג והמכרז של גוגל, חקר מילות מפתח ועוד.
  • אופטימיזציה ידנית ואוטומטית בגוגל – יסודות ואסטרטגיות מתקדמות – כל הסודות והטיפים!
  • קידום אורגני בגוגל -SEO – בניית תכנית ואסטרטגית עבודה, אופטימיזציה פנימית וחיצונית.
  • פרסום ברשת ה-Display של גוגל.
  • YouTube: פרסום מתקדם של רימרקטינג, בניית קמפיינים של וידאו.
  • פייסבוק ואינסטגרם: הקמת דף עסקי, הנעה לפעולה, כלים מתקדמים.
  • קידום אורגני וקידום ממומן ברשת החברתית – איך מוציאים את המקסימום מכל פוסט וקמפיין.
  • פרסום ב-Facebook ads – מבנה חשבון, מיקודים, סוגי קמפיינים ומודעות, התאמת המסר לקהל, ניתוח נתוני ביצועים, סוגי פילוח ואופטימיזציה מתקדמת, רימרקטינג וסוגי קהלים, מעקב המרות ועוד.
  • LinkedIn: בניית נוכחות עסקית ברשת, עקרונות לפרסום ועבודה בפלטפורמה, קידום אורגני וממומן ועוד.
  • ניהול קודים ומעקב אנליטיקס, Google Tag Manager.
  • Taboola ו-OutBrain: הפצה וניהול של תוכן בעולם דיגיטלי.
  • ניהול קהילות, ניהול פרסום רב ערוצי, שימור לקוחות ו email marketing.
  • יסודות וטיפים מתקדמים לקידום אתרים SEO.
  • ניהול עסקי: עבודה נכונה ומסודרת מול לקוחות, השגת לקוחות ותמחור נכון של פרסום דיגיטלי.
לקבלת הסילבוס המלא לחץ כאן

מנהל אקדמי: יאיר בן דוד, מומחה בפרסום באינטרנט ובמדיות חברתיות, מרצה בכיר מטעם גוגל בתחום Advertisement Online.
יצר והעביר קורסים מטעם גוגל עבור סוכנויות הפרסום של Google Partners, יועץ לפרסום דיגיטלי לחברות וארגונים בארץ ובעולם, ניהל קמפיינים דיגיטליים למותגים מובילים כגון בנק לאומי, עמינת ועוד.

מנהל קהילת Google Partners ישראל, מרצה בכיר לשיווק דיגיטלי בטכניון, המרכז הבינתחומי הרצליה, המכללה לניו מדיה ועוד.


רוני אפלבוים, קופירייטר מסחרי ופוליטי מאז 1982, בוגר משרדי הפרסום המובילים בישראל ביניהם  טרגט, אילון, גיתם, קשר בראל, אריאלי, גלר נסיס, טמיר כהן. יוצר השמות: אקמול פוקוס, שוקו שוק, מכבי שלי, בית בלב, U בנק, הילוך שישי ועוד מותגים רבים ונוספים. מכריז בעלות על 2 שורות ב"שירת הסטיקר" של דוד גרוסמן והדג נחש ("בחירה ישירה זה רע", "יש לי ביטחון בשלום של שרון").הקים וניהל את מסלול הקופירייטרים ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל. משמש כמרצה בכיר לפרסום, כתיבה שיווקית ויצירתיות במוסדות המובילים בישראל.

 

בקורס ישולבו הרצאות אורח של מרצים מובילים מתחומם.

הקורס אינו דורש ידע או ניסיון קודם בתחום, מלבד זיקה לתחום השיווק הדיגיטלי ומיומנות בסיסית בהפעלת מחשב ואינטרנט. ראיון אישי ייערך על פי צורך, לתיאום ציפיות ובדיקת ההתאמה לקורס.

לעומדים בדרישות הקורס, תוענק תעודת בוגר/ת קורס "מומחה שיווק דיגיטלי" מטעם המכללה האקדמית כנרת, היחידה ללימודי חוץ.

סת' גודין (יזם, מרצה, כותב רבי מכר ומשווק דיגיטלי מזה שני עשורים)

"שיווק כבר לא עוסק בדברים שאתם מייצרים אלא בסיפורים שאתם מספרים."

למידע נוסף, יעוץ והרשמה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

סגירת תפריט
למידע נוסף והרשמה
סגירה

מעוניינים בייעוץ לימודים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן